Reklamacje
Reklamacje będą realizowane przez naszą firmę tylko po zastosowaniu się do niniejszych punktów regulaminu:
- Jeśli przesyłka jest naruszona należy rozpakować ją przy kierowcy, w razie uszkodzenia towaru należy spisać z kierowcą spedycji formularz reklamacyjny w dwóch kopiach, następnie jedną z kopii należy odesłać e-mailem na adres sklep@salonmebliaga.pl. W tytule maila napisz „REKLAMACJA” i numer Twojego zamówienia (dotyczy zamówień składanych przez stronę internetową). Link do formularza reklamacyjnego znajdziesz tutaj.
- Jeśli w przesyłce brakuje jakichkolwiek akcesoriów prosimy o kontakt telefoniczny. Szczegółowe dane kontaktowe znajdują się w zakładce Kontakt
- Jeśli nabywca odbiera towar osobiście zobowiązany jest do dokładnego zapoznania się z towarem.
- Czas gwarancji na wszystkie produkty w naszym sklepie wynosi 2 lata. Po upływie tego czasu Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona za dodatkową opłatą.
Szczegóły zwrotów zakupionych towarów określone są w sekcji Prawo do odstąpienia od umowy
FORMULARZ REKLAMACYJNY
Za pomocą tego formularza złożysz reklamację na swoje zamówienie. Pamiętaj by dokładnie opisać problem/usterkę i załączyć zdjęcia produktów. W tytule zawrzyj słowo "Reklamacja" oraz numer zamówienia, którego ona dotyczy.
Miej na uwadze, że na wszelkie wiadomości odpowiadamy w godzinach naszej pracy 🙂